DERMEDIC HYDRAIN2, czyli intensywne nawilżenie twarzy

Dawno mnie tu nie było, ale niestety sesja coraz bliżej, więc ostatnio większość swojego czasu poświęcam na naukę. Jak zwykle wzięłam sobie za dużo na głowę, a teraz z niczym nie mogę się wyrobić... :(

Ale przejdźmy do sedna!
W dzisiejszym poście kilka słów o moim ostatnim zakupie na promocji w Superpharm. Mianowicie mowa o nawilżającym kremie do twarzy Dermedic HydraIn2.
Nie da się ukryć, że ostatnimi czasy znacznie więcej uwagi poświęcam pielęgnacji mojej skóry. Niestety jest ona dość problematyczna, dlatego testuję bardzo wiele różnych produktów, z nadzieją, że któryś kosmetyk choć odrobinę poprawi stan mojej nieciekawej cery.
Dlaczego nieciekawej? Jeśli miałabym krótko scharakteryzować moją cerę to posiadam cerę mieszaną, czyli błyszczącą się w strefie T, z licznymi wypryskami i zaskórnikami, ale za to często policzki i skórę pod oczami lub wokół nosa mam suchą.

DZIAŁANIE
Krem Dermedic Hydrain2 ma przede wszystkim zapewnić naszej skórze ekstra nawilżenie oraz w znacznym stopniu złagodzić podrażnienia naszej skóry. Przeznaczony jest do cery suchej, odwodnionej, cienkiej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia. Dodatkowo może być stosowany również u osób z widocznymi zmianami trądzikowymi. Dla mnie jest to bardzo istotne, gdyż tak jak wspomniałam wcześniej zmagam się z "uprzykrzającym mi życie" trądzikiem, więc nie mogę stosować wszystkich kremów nawilżających.
Najbardziej cieszy mnie fakt, że ten produkt nie zapycha porów! Nie zauważyłam pogorszenia stanu mojej cery, a wręcz przeciwnie. Skóra jest nawilżona i nie mam żadnego uczucia przetłuszczenia skóry! (co miało miejsce po zastosowaniu innych kremów)



STOSOWANIE

Krem nakładam przede wszystkim na noc, po dokładnym oczyszczeniu twarzy. Rano moja skóra jest zdecydowanie wygładzona, nawilżona, a zaczerwienienia rzeczywiście są jakby zniwelowane.
Próbowałam nakładać ten krem również na dzień, rano, przed nałożeniem makijażu, jednak uważam, że zdecydowanie lepiej nadaje się na noc. Wklepuję go delikatnie palcami, zasypiam, a rano budzę się z mega nawilżoną twarzą!

CZY WARTO? 
Zdecydowanie tak! Jakiś czas temu miałam ogromny problem z przesuszającymi się policzkami lub nosem, po zastosowaniu tego kremu, mój problem zniknął.
Ja kupiłam ten krem za jedyne 15 zł w promocji w Superpharm -50%, więc jest to naprawdę niewiele, tym bardziej, że produkt wydaje się być dość wydajny, dzięki swojej konsystencji.

ZAPACH
Dla mnie jest świetny! Niedrażniący, delikatny, choć zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim dziewczynom będzie pasować, ale to już wiadomo, kwestia gustu. :)

MINUSY, a raczej jeden mały minusik ;)
O ile na noc nadaję się świetnie, tak sądzę, że na dzień, przed nałożeniem makijażu może być minimalnie za ciężki, zwłaszcza jeśli jesteście posiadaczkami cery mieszanej (tak jak ja) i przetłuszcza wam się czoło, nos oraz broda.




A wy używałyście tego kremu? Jak się sprawdza u Was?

Komentarze

Popularne posty