Maska do włosów ANWEN Kiełki pszenicy i kakao



Ostatnio było o włosach, więc dzisiaj ponownie trochę o pielęgnacji włosów. Dzisiejszy wpis poświęcę bowiem masce do włosów od ANWEN.
Jak już doskonale wiecie z ostatniego wpisu, jakiś czas temu poddałam się zabiegowi keratynowego prostowania włosów. Wraz z nim pielęgnacja moich włosów uległa zmianie. Po zabiegu otrzymałam listę produktów, które mogę i powinnam stosować, by odpowiednio dbać o włosy i sprawić by moje włosy były w jak najlepszym stanie przez jak najdłuższy czas. Tak jak wspominałam już w ostatnim wpisie, najważniejsze jest stosowanie się do wszelkich zaleceń dotyczących pielęgnacji włosów po zabiegu. Wówczas mamy pewność, że nasze włosy pozostaną w jak najlepszym stanie. Oczywiście maska ta nie jest jakimś specjalnym typowym produktem, który można stosować tylko po zabiegu keratynowego prostowania. Jest to po prostu maska do bardzo mocno przesuszonych i zniszczonych włosów, która doskonale je nawilży i odżywi, bez obciążenia.


3 MASKI DO WYBORU 
Macie do wybory 3 maski z tej serii, mianowicie do włosów nisko, średnio oraz wysokoporowatych. Dobieracie sobie maskę w zależności od stanu i struktury Waszych włosów.
Ja zdecydowałam się na tą do wysokoporowatych, gdyż moje włosy były naprawdę w opłakanym stanie. Maska Anwen Kiełki pszenicy u kakao przeznaczona jest do włosów, które się puszą, łamią i są  bardzo zniszczone oraz suche.


SKŁAD
Przede wszystkim maska zawiera niewielką ilość lekkich sylikonów, które są łatwozmywalne. Oprócz tego obcecne w składzie miód, gliceryna oraz lanolina zapewniają ekstra nawilżenie, a pantheonol je wzmacnia.


MOJE WRAŻENIA
Choć stosuję tą maskę dopiero od niedawna to już dzisiaj śmiało mogę stwierdzić, żę u mnie spisuje się świetnie. Włosy po nałożeniu i zmyciu maski są miękkie w dotyku, nie placzą się i dużo bardziej się błyszczą.


GDZIE KUPIĆ I ZA ILE?
Ja zamówiłam tą maskę ze sklepu www.sklepanwen.pl, ale jest ona również dostępna między innymi na www.hairstore.pl. Koszt maski to ok 39 zł, ale często są jakieś promocjce więc czuwajcie!


Dla mnie to jak narazie numer 1 wśród masek do włosów w tym przedziale cenowym i na pewno jak skończę to opakowanie chętnie do niej wrócę.

A Wy? Jakie maski do włosów stosujecie?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty